https://santarosadentalimplants.com/wp-content/uploads/2020/01/A-Brief-Look-at-the-Dental-Implant-Procedure.jpeg

آیا در یک روز امکان کاشت وجود دارد؟

درمان ایمپلنت دندان درمانی است که برای پر کردن نقایص بدون آسیب رساندن به دندان های سالم در دهان ما اعمال می شود. مواد ایمپلنت تیتانیوم است. تیتانیوم یک فلز بافت دوست است که قرن ها در درمان های پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است.

یکی از بزرگترین سوالات امروز این است که آیا امکان کاشت در 1 روز وجود دارد. با پیشرفت تکنولوژی ، کاشت در 1 روز امکان پذیر شده است. ایمپلنت را می توان در حفره دندان قبلاً کشیده شده یا در محلی که تصمیم به کشیدن دندان گرفته شده است ، قرار داد. اگر مقدار استخوان بلافاصله پس از کشیدن دندان با نشانه ای برای کشیدن در سطح مطلوب باشد ، ایمپلنت شما در همان روز ساخته می شود که به این کار کاشت فوری ایمپلنت می گویند. اگر در زیر دندان کشیده شده التهابی وجود داشته باشد ، ساخت ایمپلنت امکان پذیر نیست. در این حالت ، حدود یک ماه منتظر می ماند و در پایان یک ماه ، یک فیلم پانوراما گرفته می شود تا ارزیابی شود که آیا التهاب از بین رفته و استخوان سازی چگونه ارزیابی می شود. به

 

در صورت لزوم ، امکان کاشت ایمپلنت در 1 روز وجود دارد. میزان استخوان در ناحیه ای که باید ساخته شود برای استفاده از درمان ایمپلنت بسیار مهم است. برای تعیین میزان استخوان از توموگرافی سه بعدی استفاده می شود. در مواردی که مقدار استخوان ناکافی است ، ناحیه ای که باید اضافه شود باز می شود و با پیوند استخوان گرفته شده از بافت خود بیمار یا پیوندهای استخوانی با منشا حیوانی ، مقدار استخوان افزایش می یابد. درمان ایمپلنت زمانی اعمال می شود که بهبودی با نظارت بر تشکیل استخوان حاصل شود. علاوه بر کیفیت استخوان در ایمپلنت ، کیفیت ایمپلنت مورد استفاده نیز مهم است. فرایندهای اعمال شده بر روی سطح ایمپلنت کیفیت ایمپلنت را تعیین می کند.

 

پس از اعمال درمان ایمپلنت ، یک دوره بهبودی سه ماهه وجود دارد. استخوان و ایمپلنت باید با یکدیگر ترکیب شوند. پس از یک دوره سه ماهه ، قسمت بالای ایمپلنت باز می شود و کلاه های درمانی به آن متصل می شوند. مهم است که کلاه های درمانی به مدت یک هفته روی ایمپلنت باقی بمانند. برای اینکه دندان روی ایمپلنت مانند دندان طبیعی قرار گیرد ، سر شفا دهنده باید یک هفته روی آن بماند. در پایان یک هفته با عناوین درمانی ، مرحله اندازه گیری آغاز می شود. اندازه گیری ها به دو صورت انجام می شود. روشهای اندازه گیری معمولی و دیجیتالی در دسترس است. پس از عمل ایمپرس ، دندان در عرض یک هفته روی ایمپلنت قرار می گیرد.

 

درمان ایمپلنت توسط بیماران به عنوان یک عمل دردناک ، دشوار و ترسناک دیده می شود. امکان کاشت در یک روز در پلی کلینیک های بهداشت دهان و دندان تاج وجود دارد. در کلینیک های سرپایی بهداشت دهان و دندان تاج ، روش های ایمپلنت بدون درد ، قابل اعتماد و با کیفیت بالا با بی حسی موضعی و توسط کادر پزشک متخصص و مجرب ما انجام می شود. در درمانگاه های سرپایی بهداشت دهان و دندان تاج ، ایمپلنت های ما دارای گواهی نامه های تضمینی هستند و این گواهی ها پس از عمل به بیماران ما تحویل داده می شود. در درمان ایمپلنت ، قرار دادن یک ایمپلنت در استخوان فک حدود 5 دقیقه طول می کشد. ما به کیفیت ایمپلنت های خود در پلی کلینیک های بهداشت دهان و دندان تاج اهمیت می دهیم. بیماران ما با بهترین ایمپلنت های موجود در بازار ، مورد تأیید وزارت بهداشت درمان می شوند که کیفیت آنها با تحقیقات و مقالات ثابت می شود.

سه شنبه 23 شهریور 1400
بؤلوملر :