https://th.bing.com/th/id/R.2da362d49060105ac3be69ec11e39b58?rik=DOEckjBuHv3UkA&riu=http%3a%2f%2fwww.255eriedental.com%2fservices%2femergency.jpg&ehk=IbnZAaO8EK2MQnjlzvNbMy1%2fG96z%2fZjgfAvLSi4EJ3A%3d&risl=&pid=ImgRaw&r=0

دندان درد که رویای ترسناک کسانی است که مشکلات دندانی دارند ، بیماری است که بر تمام عملکردهای بدن تأثیر منفی می گذارد و باعث درد غیرقابل تحملی می شود. از آنجا که دلایل زیادی می تواند وجود داشته باشد ، به طور کلی می تواند ناشی از پوسیدگی باشد. در چنین شرایط نابهنگامی ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که با دندانپزشک اورژانس تماس بگیرید. معلوم نیست کی درد بیاید. دردی که از شب شروع می شود به خصوص بی خواب می شود و هیچ داروی مسکن کمکی نمی کند.

 

چرا به دندانپزشک مراجعه کنیم؟

 

این بخش پزشکی است که به عنوان بهداشت دهان و دندان در ادبیات پزشکی جای خود را می گیرد. پزشکانی که می توانند عمل کنند به عنوان دندانپزشک شناخته می شوند. دندانپزشکان در بیمارستان ها یا مطب های خصوصی کار می کنند. برای کنترل مشکلات دندانی قبل از شروع ، باید معاینات دوره ای انجام شود. مشکلات ملتهب دندان باعث مشکلات پیشرفته می شود و قابل پردازش نیست. اول از همه ، سوزن آرامش بخش و روش دارو توسط دندانپزشک اعمال می شود. پس از درمان مشکل التهابی ، یک عمل جراحی یا درمان بیماری دندان انجام می شود.

 

چه موقع به دندانپزشکی اورژانسی مراجعه کنیم؟

 

مشکلات دندانی وقتی مدتی قطع شوند غیرقابل تحمل می شوند. مشکلات دندانی که باعث علائم مختلف می شوند باعث ایجاد برخی نقاط حساس در بدن شما می شوند. نادیده گرفته شدن بیماری های دندانی به ویژه مشکلات جدی برای افراد مبتلا به بیماری قلبی است. توصیه می کنیم بیماران دیابتی نیز در این زمینه با منفی بافی روبرو شوند و به آن نقطه نرسند. زخم ها و التهابات در دیابت به راحتی بهبود نمی یابند. این می تواند برای مدت طولانی باعث درد شما شود. درد شدید در ناحیه سر حتی در افرادی که هیچ مشکل سلامتی ندارند احساس می شود.

 

چه چیزی باعث ایجاد مشکل در دندان می شود؟

 

سلامت دهان و دندان هنوز هم امروزه به عنوان یک وضعیت نادیده گرفته شده است. این مسئله جدی که از کمپین های آگاهی مانند نیازهای اساسی گرفته تا خمیر دندان و توزیع مسواک در مدارس متغیر است ، یک مراقبت مادام العمر است که باید از نظر رویش دندان های دائمی بعد از دندان های شیری کودکان در نظر گرفته شود.

 

علل بیماری های دندانی ؛

 

کمبود کلسیم

مسواک زدن نامنظم

مسواک زدن نامناسب

غفلت از مراقبت از دهان

تاخیر در درمان

ضربه زدن

دندان قروچه

از دست دادن دندان

بیماریهای لثه

بیماریهای دهان

با توجه به این دلایل ، ممکن است بیماری دندان ایجاد شود. به دلیل مشکلات دندانی ، برخی منفی ها در زندگی ادامه می یابد. به عنوان راه حل ، شما منتظر آخرین مرحله هستید و منتظر می مانید تا دندانپزشک شما را از این دردها نجات دهد. با توجه به این دردها که منجر به از دست دادن دندان می شود ، باید شب ها با دندانپزشک اورژانس تماس بگیرید.

 

تاثیرات دندان درد بر زندگی

 

اختلالات در بدن قطعاً می تواند منجر به وضعیتی شود که زندگی روزمره را تحت تأثیر قرار می دهد. این مشکلات به ویژه در دندان درد احساس می شود.

 

اثرات ؛

 

ناتوانی در اثر دندان درد

ناتوانی در گفتگو

آموزش زندگی

مشکلات تغذیه

بیماریهای فعلی خود را تحریک کنید

بوی بد دهان

رکود لثه

افتادن و شل شدن دندان ها

اختلال در ساختار فک

این دلایل تأثیرات بسیار موثری بر ناتوانی افراد در سازگاری با زندگی روزمره دارند. شما می توانید زندگی خود را بدون تجربه منفی با بررسی های منظم ، زمان استفاده از مسواک ، مراقبت از دهان ، مداخله و درمان اولیه ادامه دهید.

 

تاثیر بیماریهای دندانپزشکی بر تغذیه

 

در نتیجه سوء تغذیه ، که منفی ترین جنبه بیماری های دندان است ، باعث کاهش وزن ، تضعیف ایمنی و سایر مشکلات مرتبط می شود. از سوی دیگر ، استفاده طولانی مدت از داروها یکی از شرایط منفی شناخته شده برای ایجاد بیماری های مختلف است. شما نه تنها باید به دنبال راه حل های فوری از مطب یا بیمارستان هایی باشید که دندانپزشکان اورژانس خدمات 24 ساعته و 7 ساعته ارائه می دهند. تعیین مراقبت های بهداشتی دهان و دندان به عنوان شیوه زندگی شما و اختصاص 4 دقیقه از زندگی خود حداقل 2 بار در روز ، چیزی را از دست نمی دهید ، فقط این سهل انگاری باعث از دست دادن دندان های شما می شود. شما می توانید با زیبایی لبخند ، آراستگی دهان و دندان سالم تر به نظر برسید.

یکشنبه 17 مرداد 1400
بؤلوملر :