https://mmv-2df4.kxcdn.com/wp-content/uploads/2018/07/FaceLiftHighSmasDeepPlaneTechnique-1-min-1.jpg

جراحی لیفت صورت

 

پلک یکی از اولین نواحی افتاده و چروکیده است ، اولین خطوط به دلیل حالات فراوان صورت و ساختار نازک پوست خود را در این ناحیه نشان می دهند. پوست اضافی ، کیسه های چربی با عمل پلک برداشته می شود و همزمان می توان از لیزر استفاده کرد. هنگامی که لیفت صورت "لیفت صورت" و لیفت گردن برای چین و چروک و افتادگی صورت انجام می شود ، جای زخم در پشت گوش باقی می ماند.

 

مانند همه جراحی های زیبایی ، داشتن مشکل بهداشتی و انتظارات واقع بینانه ضروری است. این مهم است که از نظر روانشناختی پایدار باشید و درک کنید که نتایج قابل دستیابی با لیفت صورت ممکن است محدود باشد. هیچ الگوی ایده آل برای کل صورت کشیده نشده است. هدف این است که ظاهر چهره بهتری را ارائه دهیم. ساختار پوست ، ویژگی های قومی ، کشش پوست ، ساختار استخوان صورت و یک رویکرد واقع بینانه باید قبل از عمل مورد بحث قرار گیرد. این تلاش را می توان در دهه هشتاد ، گاهی حتی در دهه سی انجام داد.

 

جراحی های لیفت صورت نمی توانند پیری را متوقف کرده یا ساعت را به عقب برگردانند. لیفت صورت به شما کمک می کند بهتر ، سالمتر و جوانتر به نظر برسید.

 

عملیاتی که می توان با هم برنامه ریزی کرد

 

قبل از تصمیم گیری در مورد جراحی لیفت صورت ، می توانید با جراح پلاستیک خود مشورت کنید که آیا مداخلات بیشتری در ناحیه گردن و/یا فک همراه با جراحی صورت مورد نیاز است یا خیر.

 

معاینه و مصاحبه قبل از عمل

 

بسیار مهم است که یک جراح پلاستیک متخصص و با تجربه را انتخاب کنید. در اولین معاینه ، جراح پلاستیک نواحی صورت شما را به طور جداگانه ارزیابی می کند و ساختار پوست ، رنگ پوست و خاصیت ارتجاعی شما را تعیین می کند. عکسهای گرفته شده به جراح پلاستیک شما کمک می کند تا بعداً روی آنها کار کند. عوامل خطرساز شما مانند فشار خون بالا ، عادت به سیگار کشیدن ، استعداد ایجاد اسکار ، ویژگی های لخته شدن زیر سوال می رود. هنگام تصمیم گیری در مورد جراحی و تصمیم گیری در مورد تکنیک هایی که باید همراه با جراح پلاستیک مورد استفاده قرار گیرد ، در مورد تکنیک بیهوشی ، سایر مداخلات اضافی ، خطرات و خطرات جراحی ، بیمارستانی که در آن انجام می شود مطلع خواهید شد. بودجه.

 

 

برش های جراحی از ناحیه شقیقه شروع می شود ، در جلوی گوش ایجاد شده و در داخل مجرای گوش ، زیر لاله گوش و به سمت پوست سر در پشت گوش پنهان می شود. بعد از اینکه جراح پلاستیک روشهای کششی برای عضله و بافتهای همبند زیر پوست را انجام داد ، چربی اضافی را می گیرد ، پوست را کشیده و سرریز اضافی را از خطوط برش حذف می کند. آثار در خطوط طبیعی صورت پنهان می شوند.

 

پس از برداشتن پوست اضافی ، برش ها با بخیه های ظریف و ظریف بسته می شوند. در حین عمل جراحی کوتاه کردن یا تراشیدن مو ضروری نیست. مداخله معمولاً در عرض 3 تا 5 ساعت انجام می شود. در پایان عمل جراحی ، یک پانسمان و پانسمان سبک اعمال می شود.

 

بعد از عمل جراحی

 

اگرچه ممکن است بعد از جراحی کمی درد ایجاد شود ، اما می توان با مسکن های دهانی کنترل کرد. برخی از تورم و کبودی ها طبیعی است و با کمپرس سرد می توان آنها را به حداقل رساند. پانسمان و پانسمان تحت فشار روز بعد از عمل باز می شود. جراح پلاستیک به شما توصیه می کند که سر خود را بالا نگه دارید ، فعالیت های خود را محدود کنید و از شما بخواهید که هر گونه شکایتی را گزارش دهید.

دوشنبه 8 شهریور 1400
بؤلوملر :