https://th.bing.com/th/id/R6a85cc33147f0a1bbf01d5c2da264eb8?rik=h4ptA8lBKl3h6w&pid=ImgRaw

لبخند هالیوودی چیست؟

آیا تا به حال آرزو داشته اید که یک لبخند سفید روشن مانند یک فرد مشهور روی فرش قرمز داشته باشید؟ دندان های ما ممکن است به طور طبیعی مایل به زرد باشد ، اما شما هیچ وقت در فیلم ها یا در آن تبلیغات خمیر دندان های براق متوجه این موضوع نخواهید شد. لبخندهای سفید مرواریدی که در تلویزیون می بینید ، نتیجه طراحی کامل دندان است که معمولاً با عنوان لبخند هالیوود شناخته می شود. اگر لبخند سفیدتر و روشن تری می خواهید ، نگاهی به مقاله ما بیندازید ...

 

طراحی لبخند هالیوودی چیست؟

 

طراحی لبخند هالیوود شامل اقدامات زیبایی برای بدست آوردن شکل ، رنگ و اندازه مناسب دندان است که کاملاً متناسب با دهان شماست. رایج ترین روش زیبایی روکش های ظریف سرامیکی است که برای پوشاندن سطح دندان های شما طراحی شده است.

 

هر لبخند مخصوصاً متناسب با ویژگیهای منحصر به فرد صورت شما طراحی شده و لبخندی شایسته یک ستاره ایجاد می کند!

 

پوشش های سرامیکی ضد لک هستند و برای موارد زیر استفاده می شوند:

 

بستن فاصله بین دندان ها

 

دندانها به درستی تراز نشده اند

 

ترمیم دندانهای فرسوده یا بریده شده

 

برای رفع لکه بینی دائمی دندان ها به دلیل نقص مینای دندان که با روش های سفید کردن برطرف نمی شود.

 

روکش های پرسلن که به دوام و استحکام خود معروف هستند ، یکی از قابل اعتمادترین و زیبایی آورترین درمان های زیبایی دندان برای دستیابی به لبخند بی عیب و نقص هالیوود است.

 https://th.bing.com/th/id/Rac855529d5abfa82d2942ed47b0f5b97?rik=0BiK8LOn1vwvcQ&pid=ImgRaw

در طراحی لبخند هالیوود چه اقداماتی انجام می شود؟

 

کل مراحل دریافت طراحی لبخند هالیوود معمولاً نیاز به 2-3 بار مراجعه به دندانپزشکی دارد و این در طی یک هفته پخش می شود.

 

مرحله 1 - مشاوره و ارزیابی لبخند

 

در طی مشاوره و ارزیابی لبخند ، دندانپزشکان زیبایی ما دندان های شما را بررسی می کنند تا تشخیص دهند که آیا روکش های پرسلن گزینه مناسبی برای شماست یا خیر و یا دامنه کامل روش طراحی لبخند "Hollywood" را توضیح می دهند.

 لمینت با قیمت مناسب

در این مشاوره شما در مورد شکل ، طول ، عرض و رنگ ترجیحی دندان های جدید خود صحبت خواهید کرد. این فرصتی برای بیماران است تا نتایج و انتظارات مورد نظر خود را پیش بینی کنند.

 

دندانپزشک ما همچنان از دهان بیمار برداشت و عکس می گیرد ، که برای ایجاد پوشش های موقتی برای قرار دوم و پیش نمایش طراحی لبخند دیجیتال از آرایش لبخند جدید "Hollywood" شما استفاده می شود.

 

این کار برای اطمینان از رضایت 100٪ بیماران جدیدشان از لبخندهای جدید قبل از ارتکاب انجام می شود.

 لمینت با قیمت مناسب

مرحله 2 - پیش نمایش و اعمال لبخند دیجیتال

 

با استفاده از آزمایشگاه خود در کلینیک ، ما یک سری پوشش موقت ایجاد می کنیم ، بر اساس نیازهای اولیه مشاوره ، آماده برای استفاده در صورت ادامه بیمار با این طرح. پیش نمایش طراحی لبخند دیجیتال نیز به بیمار نشان داده می شود.

 

دندانپزشکان زیبایی ما با برداشتن یک مینای دندان بسیار نازک (نیم میلی متر) شروع به کار بر روی دندان های بیماران می کنند تا جایی برای روکش های موقتی ایجاد شود. بسته به بیمار ممکن است از بی حسی موضعی استفاده شود.

 

پس از اتمام فرآیند برداشتن ، یک قالب جدید از دندان های شما گرفته می شود و به آزمایشگاه داخلی ما ارسال می شود ، جایی که روکش های دائمی پرسلان طراحی و ایجاد می شود.

 

مرحله 3 - قرار دادن دائمی

 

در سومین و آخرین بازدید شما ، صفحات سرامیکی شما قرار داده می شود.

 

دندانپزشک زیبایی ما برای ارزیابی ونیر روی دندانهای شما قرار می دهد و برای اطمینان از تناسب کامل نیاز به برش یا تعویض دارد.

 

هنگامی که روکش های شما کاملاً جا افتاد ، دندان های شما تمیز و صیقل داده می شوند ، و روکش های شما به طور دائمی در جای خود چسبانده می شوند. یک چسب دندانپزشکی با کیفیت بالا به هر روکش زده می شود و سپس بر روی دندانهای شما قرار می گیرد. پس از قرار دادن ، دندانپزشک زیبایی ما از یک نور مخصوص در هر روکش برای بهبود چسب دندان استفاده می کند.

 

هنگامی که تمام پوست های شما در جای خود قرار گرفتند ، نیش شما ارزیابی می شود و اکنون لبخند هالیوودی خود را خواهید داشت!

 

مرحله 4 - پیگیری

 

قرار ملاقات بعدی چند هفته بعد از عمل برای اطمینان از کامل بودن شرایط لازم است. ما دهان ، لثه و روکش های سرامیکی بیمار را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم همه چیز چگونه قرار گرفته و چگونه به یکدیگر واکنش نشان می دهد. اگر همه چیز خوب باشد ، شما رسماً طرح لبخند "هالیوود" را به اتمام رسانده اید!

شنبه 11 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :