https://th.bing.com/th/id/OIP.tWAHWIfO-WlbXVA2oHS5QgHaEK?pid=ImgDet&rs=1

بهترین روش ها برای داشتن لبخند زیبا چیست؟

به لطف روش های مختلف دندانپزشکی زیبایی که هر روز ایجاد می شود ، نقایص دندان به راحتی برطرف می شود.

کدام یک از برنامه های دندانپزشکی ترجیح داده می شوند؟

"به طور کلی ، روش های درمانی زیبایی دندان توسط بیماران به عنصری ضروری در ایجاد زیبایی جامع تبدیل شده اند. البته روش های درمانی با توجه به شرایط بیماران اعمال می شود. برخی از روش های درمانی برای زیبایی و جذابیت لبخند فرد ایجاد می شوند. به همین دلیل ، بسیاری از افراد از درمان لمینت، ونیر کامپوزیت ، سفید کردن دندان ، زیبایی لثه برخوردارند. علاوه بر این ، از آنجا که دندان های از دست رفته تصویر بدی ایجاد می کنند ، البته برنامه های کاشت از جمله درمان های دندانپزشکی است که ما اغلب انجام می دهیم. "

 

چگونه ظاهر نامناسب دندان بر شخص تأثیر می گذارد؟

 

"این وضعیتی است که واقعاً زندگی اجتماعی فرد را تحت تأثیر قرار می دهد ، زیرا تصویر بد روی دندان ها می تواند گفتار و حتی ظاهر ویژگی های صورت فرد را تغییر دهد. در عین حال ، تصویر بد در دندان ها در روابط انسانی بسیار موثر است. بسیاری از افراد در زندگی تجاری و دوستی به دلیل این وضعیت لبخند زدن خود را محدود می کنند. با تشکر از درمان های دندانپزشکی در حال توسعه ، این روش ها می توانند به راحتی برای بیماران اعمال شوند. "

 

مرحله کاربرد تصاویر دندانپزشکی که اغلب ترجیح داده می شوند چیست؟

 کامپوزیت کرج

روش کامپوزیت : این موارد کاربردهایی هستند که برای ایجاد تغییر رنگ یا تغییر شکل دندان ها ، بزرگ شدن دندان به اندازه دلخواه و بستن شکاف بین دندان ها استفاده می شوند. این ماده با نوعی ماده ای که ما عوامل میکروفیلیک می نامیم بر روی دندان طبیعی قرار می گیرد و نقص دندان برطرف می شود و ظاهر زیبایی ایجاد می شود. با این روش می توان کمترین میزان از دست دادن دندان را بدست آورد. تقریباً برای همه قابل استفاده است. روند درمان به طور متوسط ​​در 15 دقیقه تا 1 ساعت انجام می شود.

 

بلیچینگ: دو روش سفید کننده متفاوت وجود دارد. روش اول روش سفید سازی خانگی است. قالب های متناسب با اندازه دهان شما توسط دندانپزشک آماده می شود تا شما روی دندان های خود بچسبانید. داروی مورد تایید FDA آمریکا در این قالب قرار می گیرد و روی دندانها قرار می گیرد تا سفید شود. باید به طور متوسط ​​4-6 ساعت در روز استفاده شود. دوم روند سفیدکاری است که ما در مطب اعمال می کنیم. از "پراکسید هیدروژن" ، یعنی آب اکسیژنه یا مشتق شده آن "ژل های پراکسید کربامید" برای تمیز کردن منافذ دندان استفاده می شود. این مواد به مدت 45 دقیقه توسط نور لیزر فعال شده و سفید شدن ایجاد می شود. در این برنامه ، از آنجا که لثه ها و بافت ها با محافظ های خاصی محافظت می شوند ، صدمه ای نمی بینند. بسته به رنگ مینای دندان فرد ، میزان سفید شدن آن متفاوت است.

 لمینت ارزان قیمت

درمان لمینت:  این کاربرد که در بین مردم به عنوان روکش سرامیکی معروف است ، یکی از کاربردی ترین روش ها در دندانپزشکی زیبایی است. این به عنوان پشتوانه ای برای درمان شرقی در درمان اختلالات ساختاری وراثتی ، در درمان شکاف و شکسته شدن دندان ها ، در اصلاح دندان های گیج و منحنی در شکاف های تغییر رنگ یافته و تحریف شده استفاده می شود. روند درخواست به شرح زیر است: اول از همه ، دندان شما برای عمل آماده شده و باقی مانده روی آن تمیز می شود. سپس برداشت می شود که یک نسخه دقیق از دندان شما تهیه می شود. لایه ای که باید روی دندانهای شما چسبیده شود از مواد چینی تهیه شده است. این پوشش ها از پرسلن ساخته شده و یک لایه نازک و نیمه تراوا هستند. آنها با یک تناسب دقیق و دقیق روی دندان موجود تهیه و قرار می گیرند. وقتی روند به پایان رسید ، انتظار می رود همجوشی کاملی انجام شود.

 لمینت ارزان قیمت

کاربرد کاشت: فرآیند ترمیم دندانهای از دست رفته به بیمار در یک وضعیت سالم است. از این طریق تصویر بد زیبایی ایجاد شده حذف می شود. با قرار دادن ریشه دندان ساخته شده از مواد مناسب روی استخوان فک بیمار ساخته می شود. درمان ایمپلنت با توجه به ساختار دندان بیمار انجام می شود.

 

زیبایی لثه: علاوه بر سفیدی و زیبایی دندان ، در زیبایی های انجام شده روی لثه ها به ساختار دهان زیبا نیز شامل می شود. این روش ها با توجه به نیاز بیمار اعمال می شود. با زیبایی صورتی ، دندان ها و لثه ها هماهنگ تر می شوند.

 

با پیوند لثه ، عقب نشینی در لثه اصلاح می شود. رایج ترین مشکلی که در منطقه ای که زیبایی آن را می نامیم با آن روبرو می شویم ، لثه های بیش از حد قابل مشاهده یا سطح ناموزون لثه است. اگر هنگام خندیدن بیمار لثه بیش از حد طبیعی به نظر برسد ، از روش لثه استفاده می شود. این لثه اضافی ، که زیبایی لبخند را خراب می کند ، با یک روش کوچک اصلاح می شود. سطح لثه مشخص شده و لثه ها اصلاح می شوند. با بی حسی که به بیمار وارد می شود ، بیمار هیچ دردی را احساس نمی کند و با یک عمل کوچک ، بیمار لبخند زیبایی را که می خواهد پیدا می کند.

سه شنبه 19 اسفند 1399
بؤلوملر :