https://th.bing.com/th/id/Rc1dd11ad44fccf92f3352bffdc154f3f?rik=4j%2fGLLEX8XBupA&pid=ImgRaw

بلافاصله پس از کشیدن دندان کاشت کنید

برای قرار دادن ایمپلنت در همان جلسه ، منطقه دندان کشیده شده باید شرایط لازم را داشته باشد. اگر عفونت گسترده ای در ریشه دندان وجود نداشته باشد ، اگر ناحیه نقص زیادی به دلیل ضایعه یا التهاب مزمن در نوک ریشه وجود نداشته باشد ، اگر صدمه جدی به سطوح استخوان متصل به دندان وارد نشود ، یعنی اگر شکاف برای قرار دادن فوری دندان پیچ شده مناسب باشد ، می توانیم بلافاصله در جلسه ای که دندان کشیده می شود ایمپلنت بزنیم. ما این برنامه فوری کاشت را می نامیم. استفاده از ایمپلنت فوری از نظر کوتاه شدن زمان و بی حس شدن برای بار دوم و عدم انجام جراحی دوم راحتی بسیاری را برای بیماران فراهم می کند. پس از کشیدن دندان ، فرآیند درمان ایمپلنت با تقویت ناحیه مربوطه آغاز می شود. روند درمان مانند فرآیند درمان استاندارد ایمپلنت است ، مگر اینکه وضعیت خاصی داشته باشید. از این نظر ، تعداد برنامه های فوری کاشت روز به روز در حال افزایش است. در کلینیک ما ، این روش در بسیاری از موارد بدون هیچ مشکلی قابل استفاده است.

 

با این حال ، در صورت مناسب بودن معیارهای ذکر شده در بالا ، این فرآیند قابل انجام است. این امر مستلزم رفتار بسیار دقیق ، ارزیابی خوب پرونده و دانش و تجربه کافی است. در مواردی که معیارها مناسب نیستند ، اگر به محض کشیدن دندان کاشت انجام شود ، نتیجه معمولاً مشکل ساز و ناموفق است ، بازگرداندن آن نیز به همان اندازه دشوار است. برای اینکه اطلاعات واضح تری در مورد این موضوع بدست آورید و از کاربرد آن برای شما بیاموزید ، رتوش و معاینه پزشک لازم است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه درمان ایمپلنت ما مراجعه کنید. کاشت قیمت

 

 

 

مزایای جراحی ایمپلنت فوری:

 

 

 

• جستجوی زمان لازم برای پر شدن حفره استخراج از استخوان.

 

• کاهش تعداد اقدامات جراحی

 

• با جلوگیری از برداشتن افقی و عمودی که ممکن است پس از کشیدن دندان تجربه شود ، امکان قرار دادن کاشت در اندازه کافی وجود دارد.

 

• با کاهش زمان انتظار ، زمان عبور بدون دندان کاهش می یابد.

 

• احتمال اتصال ایمپلنت با استخوان ممکن است به دلیل قابلیت بهبودی سوکت های دندان از دست رفته افزایش یابد.

 

• حفظ فرم لثه

 

 

 

معایب کاشت ایمپلنت در همان جلسه با کشیدن دندان:

 

ضربه احتمالی پس از استخراج جراحی

 

• نقص ممکن است به دلیل ناسازگاری حجمی بین ایمپلنت و ناحیه ریشه دندان کشیده شده باشد.

 

• روند ترمیم زخم کمی دیرتر است

شنبه 1 خرداد 1400
بؤلوملر :