https://th.bing.com/th/id/R9586301ddd4a8fb9196c4601b3aaa097?rik=ENwN1A07HN1pXg&riu=http%3a%2f%2flablogbeaute.co.uk%2fwp-content%2fuploads%2f2016%2f04%2fbeautiful-smile.jpg&ehk=L7OOTt6IJkKApwa4Rch3utSkI3C8EDAgXHq4U8NVQR8%3d&risl=&pid=ImgRaw

6 روش ساده برای یک لبخند زیبا

اگر می خواهید جوان تر به نظر برسید ، کاری که باید انجام دهید آسان است: یک مطالعه توسط موسسه ماکس پلانک در برلین می گوید برای جوان به نظر رسیدن ، فقط باید بخندیم. محققان ادعا می کنند غریبه ها تا زمانی که فرد مقابل لبخند می زند توجه زیادی به سن آن شخص ندارند. با این حال ، طبق آکادمی دندانپزشکی زیبایی آمریکا (AACD) ، دندان های زرد یا لبخند بد نتیجه عکس دارد و باعث می شود فرد پیرتر به نظر برسد. خوشبختانه راه های زیادی برای داشتن لبخند سفید زیبا وجود دارد ، از میوه گرفته تا برخی از رژ لب ها:

 

1. بر روی نخ تمرکز کنید

برای یک لبخند روشن و سفید ، دو مورد ضروری برای بهداشت دهان و دندان انجام دهید. دندان های خود را حداقل 2 بار در روز مسواک بزنید (برای مسواک زدن بعد از ناهار می توانید یک مسواک کوچک به همراه داشته باشید) و نخ دندان بکشید. استفاده از نخ دندان در این مرحله مهم است ، زیرا ممکن است در دهان شما مکانهایی وجود داشته باشد که مسواک نتواند به آنها برسد. نخ دندان تضمین می کند که هیچ باکتری بین دندان شما باقی نمی ماند.

 

2. مکمل های کلسیم و ویتامین C خود را افزایش دهید

دندان های شما علاوه بر داشتن دهان سالم ، باید برای لبخند سفید نیز سالم و محکم باشد. مصرف غذاهایی که به شما در تقویت دندان کمک می کند ، از پوسیدگی دندان ، پوسیدگی دندان و بیماری های دوره ای جلوگیری می کند ، در این زمینه کمک زیادی به شما می کند. کلسیم که هم برای نوزادان و هم برای بزرگسالان ضروری است ، استخوان های فک شما را تقویت می کند. به همین دلیل ، شیر کم چرب یا بدون چربی ، پنیر ، سبزیجات چلیپا ، کلم بروکلی ، گل کلم ، کلم ، غلات برای صبحانه ، محصولات سویا یا نان با مقدار کلسیم زیاد مصرف کنید.

 

مانند کلسیم ، ویتامین C دندان های شما را تقویت می کند. این باعث بهبودی بافت های شما می شود ، از نفوذ باکتری های بیماریزا به لثه جلوگیری می کند. به همین دلیل سبزیجات چلیپایی - به ویژه کلم بروکلی - هر دو عملکرد را انجام می دهند زیرا حاوی کلسیم و ویتامین C هستند.

 

علاوه بر این ، میوه های "سخت" مانند سیب ، هویج و سبزیجات با ویژگی های مشابه نیز عملکرد یکسانی دارند. به لطف بزاقی که هنگام جویدن چنین غذاهایی ترشح می کنید ، دندان های شما از پلاک پاک می شوند و از ایجاد فضای زندگی از باکتری جلوگیری می شود. آب نیز همین کار را می کند. بنابراین ، برای پاکسازی دهان از میکروب ها ، جلوگیری از لک شدن دندان ها و محافظت از دندان ها در برابر اسیدها ، مقدار زیادی آب بنوشید. علاوه بر اینها ، جویدن آدامس های بدون قند به شما در ترشح بزاق نیز کمک می کند.

 

3. غذاها و نوشیدنی های اسیدی را فراموش کنید

هرگز فراموش نکنید که تعدادی محصول وجود دارند که می توانند لبخند روشن و سفید شما را به خطر بیندازند! از نوشابه (بیش از حد) ، انواع نوشیدنی های اسیدی ، غذاهای شیرین (به خصوص آب نبات های سفت ، چسبناک و لثه ای) پرهیز کنید. به خاطر داشته باشید که غذاهای اسیدی حتی اگر سالم هم باشند برای دندان های شما مفید نیستند. این نوع غذاها می توانند مینای دندان شما را ضعیف کرده و به رشد باکتری های پوسیدگی دندان کمک کنند. در نتیجه ، احتمال پوسیدگی دندان های شما افزایش می یابد.

 

همچنین از مصرف زیاد نوشیدنی های لکه دار خودداری کنید! قهوه و چای برای این امر کاملاً شناخته شده است. علاوه بر این ، از تنباکو دوری کنید.

 

4. روش سفید کردن دندان های حرفه ای را امتحان کنید

با سفید شدن دندان توسط یک دندانپزشک موفق در این زمینه ، می توانید در مدت زمان کوتاه تر و راحت تری لبخند مورد نظر خود را داشته باشید. به لطف روش سفیدکننده دندان از نوع مطب که می تواند در مطب دندانپزشکی انجام شود ، می توانید در عرض 1 ساعت لبخندی موثر ، عمیق و سفید داشته باشید. با این حال ، به خاطر داشته باشید که پس از استفاده از این روش ، گاهی اوقات شما نیاز به ادامه روش های سفید کردن در خانه دارید.

 

5. اولویت روش های سفید کننده که می توانید به تنهایی اعمال کنید

همچنین می توانید تا حدودی دندان های خود را در خانه سفید کنید. برای این منظور می توانید از خمیردندان های سفید کننده و نوارهای سفیدکننده یا سیستم های سفید کننده دندان های خانگی استفاده کنید ، اما استفاده بی رویه از این محصولات ممکن است به دندان های شما آسیب دائمی برساند ، بنابراین من به شما توصیه می کنم از پزشک یا مشاور دندانپزشکی استفاده کنید.

 https://th.bing.com/th/id/R7a73995d640510c9a8b0a03bd30cf60f?rik=2jP93nHnlmjnxg&riu=http%3a%2f%2ffitnistics.com%2fwp-content%2fuploads%2f2015%2f03%2fHow-to-Get-that-Healthy-and-Beautiful-Smile-You-Have-Always-Wanted2.png&ehk=jZC%2fsM3fvR81BOui%2bp%2fPEx%2bAeCjlF82GWBLxlq%2bgn6s%3d&risl=&pid=ImgRaw

6. سفیدی دندان را با آرایش بدست آورید

اگر می خواهید لبخند مورد نظرتان را سریعتر داشته باشید ، از تکنیک های جدید آرایش استفاده کنید. به عنوان مثال ، رژ لب ها و برنزرهایی با سایه و زیر سایه های آبی باعث سفیدتر به نظر رسیدن دندان ها می شوند. یاد آوردن!

چهارشنبه 8 بهمن 1399
بؤلوملر :