https://www.theladders.com/wp-content/uploads/fake_smile_190410.jpg

لبخندهای جعلی فیلتر شده بر اعتماد به نفس در زندگی واقعی تأثیر می گذارد!

رسانه های اجتماعی می توانند تأثیرات مثبت بسیاری بر زندگی افراد داشته باشند ، اما دارای قدرت منفی زیادی نیز هستند. این می تواند منجر به اختلالات رفتاری شود که منجر به مبتلایان به افسردگی یا حتی خودکشی شود.

 

بنابراین ، دیگر تعجب آور نیست که ببینیم کاربران شبکه های اجتماعی چگونه تصاویر خود را تحت تأثیر قرار می دهند و سعی می کنند تصاویر خود را تغییر دهند. بسترهای رسانه اجتماعی بیشتر توسط جوانان ترجیح داده می شوند.

 

در سال های گذشته ، هنگامی که برخی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی فیلترهای خاصی را ممنوع کردند ، هدف آن کاهش این تأثیر بر جوانان بود. این فیلترها با هدف تقلید از تأثیرات جراحی پلاستیک برای جلوگیری از ترغیب مردم به دیدن خود به عنوان افرادی که دارای نقص و نیاز به اصلاح جراحی هستند ، ممنوع است. اگرچه این یک گام مثبت بود ، اما تلاش برای بررسی فیلترهای دندانپزشکی زیبایی کاملاً کم بود.

 

امروزه فرهنگ اینستاگرام و سلفی گرایش های بی شماری را آغاز کرده و شکل داده است که شاید رایج ترین آن لبخند کامل باشد.

 

تصاویر بی شماری از آن لبخندهای عظیم ، فوق العاده صاف و سفید پیدا می کنیم که اغلب در فیدهای اینستاگرام با آنها روبرو می شویم.

 

در گذشته ، وقتی مردم لبخندی را که می خواستند با نشان دادن دندان های یک فرد مشهور داشته باشند ، تقسیم می کردند (که به نظر ما خیلی درست نیست. طراحی لبخند باید کاملاً شخصی طراحی شود ، ویژگی های صورت باید با رنگ پوست سازگار باشد) و ساختار لب) ، اکنون آنها می خواهند مانند یک نسخه فیلتر شده از خود به نظر برسند: دندان ها بسیار بزرگ ، بسیار سفید و بسیار صاف هستند ...

 کلینیک دندانپزشکی خوب

توانایی دستکاری تصاویر در اینستاگرام از طریق استفاده از فیلترهای به اصطلاح "زیبا" یا برنامه های ویرایش عکس مانند FaceTune دستیابی به استاندارد را در خود برنامه تعیین کرده است.

 

کارشناسان می گویند عادی سازی ظاهری کاملاً عالی و بسیار زیبا مانند لبخند در شبکه های اجتماعی فقط به افزایش توانایی فرد در عدم رضایت از خودش منجر می شود. لازم به یادآوری است که هیچ راهی برای دستیابی به این استانداردها بدون توسل به افراط و تفریط وجود ندارد و تأثیر این تصاویر معمولاً فقط در شبکه های اجتماعی و ناخودآگاه شما است.

 کلینیک دندانپزشکی خوب

عادی سازی زیبایی فوق العاده فقط به افزایش ظرفیت نارضایتی منجر می شود.

 

با استفاده از این برنامه ها ، کاربران می توانند به روش های غیر واقعی به ابزارهای آسان برای سفید یا تغییر شکل دندان های خود دسترسی پیدا کنند. از آنجا که بسیار بصری است ، تنها کامل ترین و دلنشین ترین تصاویر نشان داده می شود. زندگی واقعی چطور؟

 

سلفی های با اعتماد به نفس کم و کیت های استفاده از خانه در خانه های سفید غیرقانونی

 

هنگامی که تمایل به داشتن لبخندی کامل بسیار شدید است ، حتی فیلترهای FaceTune یا Instagram نمی توانند خواسته های شما را برآورده کنند ، دو راه وجود دارد: مراجعه به دندانپزشک یا در عوض درمان دندان های خود با یک محصول سفید کننده غیرقانونی ، که گزینه دوم است ، جدی است ، که هرگز نباید انجام شود. این یک جاده خطرناک با عواقب مضر است.

 

دندانپزشکان می توانند از شبکه های اجتماعی برای ارتباط و تأثیرگذاری بر مردم استفاده کنند.

 

با وجود روندهای نگران کننده و تمام فیلترهای غیر واقعی ، اینستاگرام همچنین به عنوان یک منبع عالی هم برای آموزش و هم برای ارتباطات مفید است. از این گذشته ، فقط افراد نفوذگر و افراد مشهور نیستند که سرنخ می دهند. بسیاری از دندانپزشکان نیز به طور قابل توجهی در این زمینه نقش دارند.

 

در گذشته ، اگر کسی مشاوره می خواست ، از دوستان خود می پرسید که دندانپزشک خانواده کیست و به نزد آنها می رود. اما اکنون ، اینستاگرام همه ما را با متخصصان مرتبط می کند. اکنون ، دندانپزشکان می توانند مشتریانی را که از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به آنها می رسند آموزش دهند و آنها را در مسیر درست هدایت کنند. روشی آسان برای آموزش و اشتراک دانش.

 

در حالی که در گذشته بیماران محدود به دندانپزشک در منطقه خود بودند ، اکنون بیماران می توانند به راحتی و با ارسال پیام مستقیم یا ارسال نظر به دندانپزشک اطلاعات را دریافت کنند.

 

همچنین به افراد کمک می کند تا از شغل دندانپزشک بینش کرده و دیگران را براساس تجربیات خود معاینه کنند. این آموزش در مورد هزینه برخی روشها ، شکل ظاهری آنها و مدت زمان انجام آنها را تشویق می کند.

 

مزایای رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری آموزشی هم برای پزشکان و هم برای بیماران بی نظیر است و به دندانپزشکان این فرصت را می دهد تا کاربران را در مورد بهداشت دهان و دندان و ایجاد رابطه آگاه کنند. آسیب های روانی و جسمی به هیچ وجه محدود به رشته دندانپزشکی زیبایی نیست. با افزایش مثبت بدن و پست های فیلتر نشده ، می توان امیدوار بود که مردم جرات لبخند زدن بدون شرمندگی را داشته باشند.

یکشنبه 26 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :