https://mytruecare.org/wp-content/uploads/2018/08/REJUVENECIMIENTO-SIN-CIRUGIA-2-1.jpg

5 نکته موثر برای لبخند جوان تر

1. زندگی بدون قند

خشکی دهان با افزایش سن مشکل شایع است. بسیاری از داروهایی که در سنین بالا استفاده می شوند نیز می توانند به عنوان یک عارضه جانبی باعث خشکی دهان شوند. در نتیجه خشکی دهان ، جویدن و بلعیدن غذا مشکل می شود. با کاهش میزان بزاق ، خطر پوسیدگی و عفونت افزایش می یابد و بوی بد دهان ایجاد می شود.ایمپلنت با قیمت مناسب

تغییر رژیم غذایی ، خوردن بیشتر میوه و سبزیجات خام ، پرهیز از غذاهای چسبنده و گرفتن نظر متخصص در این زمینه برای افزایش ترشح بزاق می تواند به جلوگیری از خشکی دهان کمک کند.

 

2. از لکه ها خلاص شوید

دندان های رنگی بیان ما را فوراً پیر می کنند.

رنگ دندان از نظر ساختاری در سنین پیشرفته تیره می شود. در همان زمان ، نوشیدنی هایی مانند قهوه ، چای ، شراب قرمز ، کولا باعث لک شدن سطح می شوند. به جای چای سیاه ، گزینه هایی مانند چای سبز یا دمنوش های گیاهی را که باعث لک شدن کمتری می شوند ، امتحان کنید. دندان های خود را بلافاصله بعد از چنین نوشیدنی هایی مسواک نزنید ، حداقل 30 دقیقه صبر کنید تا به مینای دندان آسیب نرسد.

 

3. عادت میان وعده خود را ترک کنید

در حالی که میان وعده برای اندازه دور کمر ما بسیار خطرناک است ، برای سلامت دهان و دندان ما نیز بسیار خطرناک است. میان وعده هایی مانند کولا و چیپس سیب زمینی باعث می شود سطح اسید دهان شما در طول روز افزایش یابد. در عین حال ، غذاهایی مانند نان و غلات نیز اسید تولید می کنند که در نهایت منجر به تخریب مینای دندان می شود.

 

4. سفید و روشن کنید

هر چه پیرتر می شویم ، درخشش مروارید دندان های ما نیز کاهش می یابد. از طرف دیگر ، برنامه های سفید کننده مختلفی برای سفید کردن دندان ها و روشن شدن رنگ آنها حداقل با 3-4 تن وجود دارد. می توانید در مورد گزینه های سفید کردن با دندانپزشک خود مشورت کنید و در مورد مناسب ترین تکنیک برای خود مشاوره بگیرید.

 

5. با التهاب مبارزه کنید

باکتری های اطراف دندان شما می توانند وارد جریان خون شوند و باعث التهاب شوند. این می تواند به بیماری هایی مانند فشار خون بالا و دیابت کمک کند. هر چیزی که برای سلامت کلی شما مفید باشد برای سلامت دهان شما نیز مفید است. مسواک زدن دندان های خود دو بار در روز (حداقل 2 دقیقه) و استفاده از نخ دندان باعث جلوگیری از التهاب می شود. علاوه بر این ، دادن جای بیشتر به غذاهایی مانند ماهی ، چغندر ، گوجه فرنگی ، سیر و ادویه جات مانند دارچین و زنجبیل در رژیم غذایی سلاح مهمی در برابر التهاب است.ایمپلنت با قیمت مناسب

پنجشنبه 17 تیر 1400
بؤلوملر :